رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از پیش بینی ۱۱۶۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هزار و ۱۶۲ شعبه اخذ رای در استان مرکزی پیش بینی شده است

اکرمی با بیان اینکه از این تعداد ۸۰۵ شعبه ثابت و ۳۵۷ شعبه سیار هستند افزود: همچنین تعداد ۵۰۲ شعبه‌ها روستایی و ۶۶۰ شعبه هم شهری هستند.

او اضافه کرد: پیش‌بینی این است که در سراسر استان مرکزی بیش از ۲۵ هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: فرایند بررسی صلاحیت داوطلبین شورای شهر در هیئت‌های اجرایی و هیئت نظارت شهرستان و هیات نظارت استان به پایان رسیده است.

او ادامه داد: در پایان فعالیت این سه مرجع تعداد ۷۵۰ نفر از داوطلبین شورای شهر‌های استان تایید صلاحیت شدند و از سوی فرمانداری به آن‌ها ابلاغ شده است.

اکرمی اظهار کرد: در شورای شهر یک مرحله دیگر برای شکایت داطلبان رد صلاحیت شده به هئیت نظارت مرکزی در تهران فرصت باقیست و در خصوص داوطلبین شورا‌های اسلامی روستا همچنان پرونده آن‌ها در هیات‌های اجرایی و نظارت در دست بررسی است.

اکرمی با اشاره به انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه آشتیان، تفرش و فراهان گفت: کار بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی و هئیت نظارت استان به پایان رسیده و تعداد ۴۲ پرونده به شورای نگهبان ارسال شده است.

او تصریح کرد: شورای نگهبان هم بررسی‌های خود را انجام خواهد داد و لیست نهایی را به وزارت کشور و نهایتاً به استان اعلام خواهد کرد که به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.