رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت یک و ۵۹ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان حریق کافی شاپ در منطقه زویه ۲ اطلاع رسانی شد و آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی شعله‌های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

او بیان داشت: حریق در اتاق خواب منزل مسکونی ساعت سه و ۵۲ دقیقه در منطقه فرهنگ شهر که به علت بی احتیاطی و افتادن شی آتش زا بر روی اثاثیه رخ داده بود با کمک آتش نشانان به وسیله ۲ رشته لوله آبرسان مهار شد.

قنبری افزود: آتش نشانان سه عملیات اطفا حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه بهارستان، کیانشهر، بلوارقدس و سه عملیات اطفای حریق ترانس برق در منطقه کیانپارس خیابان میهن غربی، سه راه تپه و کیانپارس خیابان خرداد را با تلاش همه جانبه انجام دادند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش سوزی خودرو دوو ساعت ۱۱ و هشت دقیقه در مسیر بلوار پاسداران به علت اتصال برق خودرو با کمک آتش نشانان مهار شد و حریق منزل مسکونی ساعت ۱۴ و ۱۲ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان حجت به علت اتصال برق کولر پنجره‌ای با عکس العمل سریع آتش نشانان اطفا شد.

این مقام مسئول ادامه داد: واژگونی خودرو پراید ساعت ۱۵ و ۱۱ دقیقه در مسیر اتوبان سیاحی منجر به مصدومیت ۲ سرنشین ۱۴ و ۹ ساله خودرو پراید شد و آتش نشانان با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر، تجهیزات برش و نجات مصدومین را از اقاتک خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند و سپس خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

او گفت: در محل حادثه آتش نشانان در کوی ملت خیابان اصلی مریم با یک مرد ۲۰ ساله که در اقدام به سرقت کابل برق دچار برق گرفتگی شده بود مواجه شدند و پس از ایمن سازی محل حادثه او را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در کابین آسانسور در بیمارستان مهر و عملیات نجات افراد محبوس در مجتمع مسکونی در مناطق کیان آباد، و فاز یک پادادشهر ۶ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.