رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۰ عملیات مهار آتش و امدادی در ۲۴ ساعت گذشته با کمک آتش نشانان اهوازی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی ساختمان متروکه در منطقه بهاران خیابان پنج اطلاع رسانی شد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کافی در محل حادثه حاضر شدند و سریعا شعله‌های حریق را مهار کردند. ضمن اینکه آتش نشانان در حادثه مشابه دیگری حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۱ و ۳۳ دقیقه در خیابان غفاری بین مسلم و شریعتی را اطفا کردند.

او بیان داشت: آتش سوزی خودرو تاکسی در منطقه پردیس خیابان گلشاد هشت از سوی آتش نشانان  مهار شد و نشت و حریق سیلند گاز منجر به رخداد آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه عین ۲ خیابان سه شرقی شد و شعله‌های حریق به سرعت به اثاثیه منزل سرایت کرد. همچنین آتش نشانان بدون اتلاف وقت در محل حاضر شدند و با ایمن سازی و لوله‌های آبرسان آتش سوزی را مهار کردند.

قنبری افزود: آتش نشانان در منطقه خشایار شیخ بها جنوبی با دود و شعله‌های حریق تراس منزل مسکونی مواجه شدند و با تجهیزت خاموش کننده حریق را مهار و از سرایت حریق به واحد مسکونی و واحد‌های مجاور جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان مهار حریق فضای سبز ساعت ۲۰ و ۳۹ دقیقه در ساحلی شرقی توسط آتش نشانان تصریح کرد: آتش نشانان حریق منزل مسکونی ساعت ۲۱ و چهار دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان ۱۷ شرقی به علت اتصال برق و حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۳۷ دقیقه در منطقه کوی نفت خیابان ارشاد ۱۲ را مهار کردند.

این مقام مسئول گفت: آتش نشانان در عملیات افراد گرفتار در کابین آسانسور در منطقه سلمان فارسی خیابان غلامپور و نجات افراد محبوس شده در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه یوسفی خیابان کافی چهار شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.