سالن ورزشی شهید صدر سادات شهر با حضور استاندار مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در مراسمی با حضور استاندار، فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس ورز‌ش و جوانان رامسر سالن ورزشی شهیدصدر سادات شهر محل میزبانی تیم والیبال لیگ برتری هورسان رامسر به بهره برداری رسید.

بازسازی و بهسازی سالن ورزشی شهیدصدر سادات شهر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال انجام شد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در این مراسم گفت: با توجه به شرایط سخت تحریم و کرونا در راستای امید اجتماعی، تدبیر اقتصادی و اعتدال سیاسی تلاش‌های زیادی در استان مازندران صورت پذیرفت.

او بیان اینکه از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف استقبال می‌کنیم، افزود: تلاش کردیم با انسجام و وحدت بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها را مرتفع کنیم.

حسین زادگان در پایان گفت: سازمان‌های مردم نهاد، سیاسی نیست و سمن‌ها کمک کار دولت هستند و امروز شاهد نقش آفرینی سمن‌ها حتی در روستا‌های استان هستیم.

حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این آیین گفت: یکی از الزامات حضور تیم‌های استان در لیگ‌های معتبر، بهره بردن از زیرساخت مناسب است که در این راستا اقدامات موثری صورت گرفت.

او افزود: امروز روز خوب برای ورزش رامسر است و بازسازی و به عبارتی ساخت مجدد این سالن یکی از مطالبات به حق جوانان و ورزشکاران غرب مازندران بود.

رنگرز با تشکر از حمایت‌های استاندار، نماینده و فرماندار شهرستان رامسر در بازسازی سالن شهید صدر سادات شهر، گفت: نگاه ویژه و اعتماد دولت به جوانان در عرصه اجرا و مسئولیت‌های اجتماعی قابل تقدیر است.

رنگرز در ادامه افزود: در کنار سیاست افزایش مشارکت اجتماعی جوانان، در بحث راه اندازی خانه جوانان شهرستان‌ها جزو استان‌های پیشرو هستیم.

خانه جوانان رامسر نیز یکی از دیگر از پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان مازندران بود که در این روز با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در آیین گشایش همزمان پروژه‌های شهرستان رامسر، گشایش یافت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.