جعفری گفت: ۳۶۸ مدرسه که میزبان امتحانات نهایی دانش‌آموزان هستند هر روز ضدعفونی شده و دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت کامل در این مدارس رعایت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نرگس جعفری مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، با اشاره به آماده سازی ۳۶۸ مدرسه برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم تحصیلی توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان گفت: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت ضمن بازدید از حوزه‌های امتحانی به صورت روزانه در زمان برگزاری آزمون‌ها، بر گندزدایی محل آزمون، داشتن تهویه مناسب، رعایت فاصله گذاری بین صندلی ها، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده نظارت کامل دارند.

او ادامه داد: بازدید‌ها از حوزه‌های امتحانی در دو نوبت قبل و بعد از هر آزمون صورت می‌گیرد تا دستورالعمل های بهداشتی بصورت استاندارد در محل‌های آزمون رعایت شود.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم یادآورشد: نتایج مثبت تست کرونا دانش آموزان در اختیار مسئولان آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و دانش آموزانی که مبتلا هستند برای آزمون به محیطی مجزا و ایزوله منتقل خواهند شد.

جعفری عنوان کرد: نظارت بر سلامت پرسنل اجرایی حوزه‌های امتحانی و دانش آموزان توسط بازرسین معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم به صورت روزانه انجام می‌شود و دانش آموزان علامت دار نیز به مراکز سلامت برای انجام تست کرونا ارجاع داده می‌شوند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان گفت: باید از تجمع والدین در محل حوزه امتحانی خودداری شود و دانش آموزان نیز نباید قبل و بعد از امتحان در محیط مدرسه تجمع کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا باید امتحانات نهایی حضوری بشه
آخرین اخبار