معاون سپاه بوشهر گفت: امروز ما به خود می‌بالیم که مردان غیوری مانند عشایر در کشور هستند که برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در خط مقدم قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم گرامیداشت روز بسیج عشایر به همت سازمان بسیج عشایری استان بوشهر در سپاه امام صادق علیه السلام این استان برگزار شد.

سرهنگ علی غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق( ع) استان بوشهر در این مراسم گفت: امروز ما به خود می‌بالیم که مردان غیوری مانند عشایر در کشور وجود دارند که برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در خط مقدم قرار دارند.

او افزود: سابقه ایستادگی و مقاومت در دوران رژیم پهلوی و سپس حضور موثر در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس نگین مقاومت عشایر کشور محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق( ع) استان بوشهر ادامه داد: عشایر در ابتدای دوران دفاع مقدس که ارتش و سپاه هنوز آمادگی کامل برای دفاع از کشور نداشتند به عنوان مرزداران ما با سلاح‌های دست‌ساز خود از جاده‌ها دفاع کردند و حماسه آفریدند.


بیشتر بخوانید


غضنفری بیان کرد: عشایر در عرصه‌های مختلف حمایت از انقلاب اسلامی مانند کشاورزی و اقتصاد مقاومتی نیز به عنوان بازوی توانمند در کشور حضور دارند و مشغول ارائه خدمات در این زمینه هستند.

او گفت: با تهیه فیلم‌های مستند و انتشار کتاب ، حماسه‌آفرینی‌های عشایر را به جوانان منتقل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق( ع) استان بوشهر به انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: انتخابات مظهر اقتدار ملی است به همین علت لازم است همه اقشار جامعه در این صحنه حاضر شوند و با حضور پرشور خود توطئه دشمنان را برای حضور کمرنگ مردم در این عرصه خنثی کنند.

غضنفری بیان کرد: امروز غرب به دنبال سوء استفاده و ایجاد دوگانگی در انتخابات و به چالش کشیدن این فضا است که بر همین اساس اگر ما این برهه حساس را به خوبی درک نکنیم دشمنان انقلاب اسلامی می‌توانند اتفاقات ناگواری را برای ما رقم بزنند.

مدیرکل امور عشایری استان بوشهر در این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات رضا حیدری راد مسئول سازمان بسیج عشایری استان بوشهر قدردانی کرد.

۲۹ اردیبهشت یادآور دیدار تاریخی عشایر با امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و تجدید عهد و پیمان با ایشان است که به عنوان روز بسیج عشایر نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: عشایر ، بسیج ، سپاه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.