معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیر دیپلم را که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی خرداد ماه ۱۴۰۰ هستند به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ امید همتی مجد معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: تمامی مشمولان استان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم خرداد ماه ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ همتی مجد افزود: این عزیزان قبل از حضور در وظیفه عمومی استان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی به منظور معاینه سلامت غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی مراجعه کنند.

او خطاب به مشمولان وظیفه عمومی گفت: در زمان حضور اعزام به خدمت در محل اعلامی، ضمن رعایت نکات بهداشتی اعم از کوتاه کردن موی سر و ناخن نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی از جمله قاشق و چنگال و به ویژه ماسک و دستکش برابر شیوه نامه های بهداشتی اقدام کنند و خانواده‌های محترم نیز با توجه به شرایط کرونا از تجمع و حضور در محل اعزام جداً خوداری کنند.

سرهنگ همتی مجد با بیان اینکه مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی بایستی جیره خشک بین راهی به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا را به همراه داشته باشند، گفت: رانندگان و مأموران بدرقه در طول مسیر حق توقف در رستوران‌های تو راهی برای صرف غذا را ندارند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین متذکر شد: مشمولان وظیفه اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص تأهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء و... را به همراه داشته باشند.

سرهنگ همتی مجد در ادامه گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار