پوشش ۱۰۰ درصدی مخابرات در نقاط شهری و روستایی تایباد

رئیس اداره مخابرات تایباد گفت: ۱۰۰ درصد نقاط شهری و روستایی در این شهرستان به انواع خدمات مخابراتی دسترسی داشته و از آن برخوردار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر دهقانی رئیس اداره مخابرات تایباد و باخرز گفت : ۹۷ درصد نقاط شهری و روستایی تایباد با ۱۳هزار و ۹۴۹ مشترک نیز از خدمات اینترنتی بهره‌مند هستند.

او افزود: برای اندک نقاطی از روستا‌های شهرستان که مشکل آنتن‌دهی داشتند نیز پنج سایت خدمات اینترنتی با هزینه ۶۶ میلیارد ریال برپا شد.

رئیس اداره مخابرات تایباد و باخرز با اشاره به افزایش شمار مشترکان خطوط اینترنتی در این شهرستان مرزی ادامه داد: ظرف ۲ سال اخیر با هزینه ۱۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال ۲ هزار و ۹۶۷ مشترک اینترنتی به خطوط این شهرستان افزوده شد.

دهقانی با توجه به اینکه وضعیت مالی اداره مخابرات تایباد در ارتباط با انواع مشترکان است بیان کرد: این اداره هم‌اینک به میزان حدود ۳۰ میلیارد ریال از دستگاه‌های دولتی و مشترکان عادی خود طلبکار است.

او تصریح کرد: این حجم از بدهی مشترکان تایبادی در حالی است که ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای اداره مخابرات این شهرستان به منظور اجرای یکی از مهمترین طرح‌های در دست اقدام پیش‌بینی شده است که مربوط به راه‌اندازی پنج سایت بی. تی. اس در سطح برخی روستا‌های واقع در بخش‌های مرکزی و میان‌ولایت شهرستان مرزی تایباد است.

رئیس اداره مخابرات تایباد و باخرز به سرقت از برخی تاسیسات مخابرات در این ۲ شهرستان تاکید کرد: پارسال افزون بر پنج کیلومتر از سیم‌ها و تجهیزات مربوط به خطوط شبکه مخابراتی در محدوده شهرستان تایباد دزدیده شد.

دهقانی اظهار کرد: دستبرد سارقان به ادوات و سیم‌های خطوط مخابرات در تایباد افزون بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در این حوزه بر جای گذاشت.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.