کیانوش تقدیمی پور، محیط بان شهرستان رودبار هنگام مأموریت اداری به دلیل سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ساسان کفایی، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در پی درگذشت محیط بان شهرستان رودبار هنگام مأموریت اداری، پیام تسلیتی منتشر کرد.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت همکار عزیزمان زنده یاد کیانوش تقدیمی پور، محیط بان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار، برادری مهربان، پدری دلسوز و خادمی خستگی ناپذیر درحوزه حفاظت و حراست از محیط زیست را به خانواده آن مرحوم، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، همکاران و دیگر سنگربانان سختکوش و کم توقع عرصه محیط زیست، مردم شریف روستای هرزویل تسلیت عرض نموده، از خداوند بزرگ برای آن سفرکرده غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت می‌نمایم.


بیشتر بخوانید:


روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان اعلام کرد: مرحوم تقدیمی پور، محیط بان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار در حین مأموریت اداری دچار سکته قلبی شد و به رحمت خدا رفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
شای کسانی دارن این پیام را میبینند با ورشان نشه ولی من دختر کیانوش تقدیمی پور ریحانه تقدیمی پور هستم و من در سن ۸ سالگی پدرم را از دست داده ام و از ان روز دوسال گذشته است و من الان ۱۱ سالم است و من کسانی که عزیزانشان را از دست داده اند را درک می کنم مخصوصن کسانی که پدرشان را از دست داده اند