نخستین همایش روابط عمومی منطقه آزاد با معرفی ۲۷ برگزیده کار خود را پایان داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،امروز آیین اختتامیه نخستین همایش روابط عمومی های برتر با عنوان اروند خواستگاه روابط عمومی کشوردر آمفی تئاتر سازمان منطقه آزاد اروند و با حضور خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی کشور، احمد یحیایی ایله ای نویسنده و مدرس ارتباطات برگزار شد.

خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی کشور در این مراسم روابط عمومی را سفیر برای سازمان و مردم دانست و بر نقش دو سویه آنها تاکید کرد.

او نقد را شاهراه رشد و موفقیت هر سازمانی دانست و گفت: روابط عمومی ها باید بدانند با نقد است که می توان زمینه رشد را فراهم کرد و انعکاس مشکلات از سوی مدیان روابط عمومی می تواند عامل رفع آنها باشد.

رئیس انجمن روابط عمومی کشور مردم داری را اصلی اساسی در روابط عمومی خواند و افزود: ۷۰ درصد روابط عمومی مردم داری درون سازمانی و ۳۰ درصد آن مردم داری برون سازمانی است.

رئیس انجمن روابط عمومی کشور عشق را لازمه کار در واحد روابط عمومی دانست.

رفیعی در پایان با اشاره به ظرفیت موزه نفت از سازمان منطقه آزاد اروند خواست با توجه به واداری آن از سوی نفت پیگیر حفظ و مدیریت آن باشد.

حیدر جعفر دریس مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند و دبیر نخستین همایش روابط عمومی برتر منطقه آزاد اروند  نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان  از شرکت بیش از ۵۰ اثر در این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: تعداد آثار رسیده پس از انتشار فراخوان ۵۴ اثر بود که با توجه به محورهای معرفی شده ۲۷ روابط عمومی به عنوان برتر انتخاب و از سایر روابط عمومی ها تجلیل شد.

او به معرفی محورهای این جشنواره پرداخت و گفت: نخستین همایش روابط عمومی های برتر منطقه آزاد اروند در سه محور روابط عمومی الکترونیک، شبکه های اجتماعی، ارتباطات درون سازمانی  و یک بخش ویژه آموزش تولید محتوا و اطلاع رسانی در اپیدمی کرونا  شد.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند و دبیر نخستین همایش روابط عمومی برتر منطقه آزاد اروند  ادامه داد: این جشنواره به عنوان نخستین جشنواره بنا نهاده شد اما با توجه به وحود بیش از ۱۸۰ روابط عمومی در قالب ارگان ها، هیئت های ورزشی و حتی شهرک های صنعتی می تواند خواستگاه روابط عمومی کشور باشد.

او هدف از برگزاری این جشنواره را دیده شدن توان روابط عمومی ها در سطح منطقه اعلام کرد و افزود: امید است مدیران توجه خاص و ویژه ای به حوزه روابط عمومی داشته باشند.

  بنا بر بیانیه هیئت داوران نخستین همایش روابط عمومی های برتر منطقه آزاد اروند اکثر وب های منطقه فاقد نسل دوم وب بوده است که بر بروز رسانی سایت ها تاکید شد.

نظر داوران در رابطه با شبکه های اجتماعی نیز مساعد نبود و این بخش جشنواره برگزیده‌ نداشت که در این بيانيه آمده هدف شبکه اجتماعی این است که سرمایه فردی از این طریق به سرمایه جمعی تغییر کند . اما در سطح منطقه محتوای کم و درج بدون برنامه از مهمترین نقاط ضعف در این بخش بود که آموزش در این راستا توصیه شد.

 در بخش روابط عمومی الکترونیک: ناصر ف اهالی روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، کمال هلالی مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر و جواد نوروزی مدیر روابط عمومی شهرداری آبادان رتبه برتر را کسب کردند.

 بخش ارتباطات درون سازمانی نیز رتبه برتر نداشت اما هشت مدیر روابط عمومی شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش تولید محتوا و اطلاع رسانی اپیدمی کرونا محسن سیف مدیر روابط عمومی  فرمانداری آبادان، کاید خورده مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان و سعید زرگانی مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز آبادان رتبه برتر را کسب کردند.

 به انتخاب هئیت داوران جایزه نوآوری نیز به حیدر جعفر دریس مدیر روابط عمومی سازمان  منطقه آزاد اروند تعلق گرفت.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.