کولیوند گفت: مقرر شد که استانداری خراسان رضوی، تعدادی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بسازد و سازمان اورژانس نسبت به تجهیز آن اقدام کند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور در سفر دو روزه خود به استان خراسان رضوی اظهار کرد: دیروز از اورژانس هوایی سبزوار که بسیار فعال است، بازدید کردیم و مقرر شد که کمک کنیم تا ساختمان مرکزی اورژانس و چندین پایگاه اورژانس سبزوار زودتر ساخته و افتتاح شود.

او افزود: امروز از چندین مرکز اورژانس نیشابور بازدید داشتیم، اورژانس هوایی نیشابور نیز بسیار فعال است. البته در نیشابور باید چندین پایگاه اورژانس ساخته شود که مقرر شد استاندار خراسان رضوی در ساخت و سازمان اورژانس کشور در تجهیز و راه اندازی آن ها کمک کنند.

رییس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: مسیر تهران تا مشهد، دارای پوشش بسیار مناسبی از نظر اورژانس هوایی است که می تواند خدمات شایسته و ارزنده ای را به زائرین امام رضا(ع) ارائه کند.

کولیوند تصریح کرد: با اقداماتی که با همکاری سازمان اورژانس و استاتداری خراسان رضوی انجام خواهد شد، بر اساس برنامه ششم توسعه، پوشش خدمات اورژانس در این استان تکمیل می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار