بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا امروز در بوستان ولایت واقع در جنوب تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در مراسم بهره برداری از بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در بوستان ولایت اظهار کرد: افراد با ورود به مرکز واکسیناسیون، بعد از احراز هویت و شناسایی افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا که اکنون گروه‌های بالای ۷۵ سال هستند، تزریق واکسن انجام می‌شود.

 زالی عنوان کرد: راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون یکی از سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است و در این زمینه نهادهایی چون شهرداری تهران اقدام به واگذاری سوله‌ها و بوستان های بزرگ و پرتردد برای واکسیناسیون کرده اند

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران بیان کرد: قطعاً راه اندازی این مراکز بدون همکاری و همراهی شهرداری تهران امکانپذیر نخواهد بود و جا دارد از شهردار تهران و اقدامات منطقه ۱۹ تشکر و تقدیر کنیم.

زالی با اشاره به اینکه پیش از این مرکز واکسیناسیون خودرویی تهران در بوستان سرخه حصار راه‌اندازی شده بود، گفت: با همکاری شهرداری تهران در تلاش هستیم این مراکز در مناطق مختلف پایتخت افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: در تهران حجم قابل توجهی از افراد بالای ۶۰ سال از مصادیق اولویت دار گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا هستند و تامین فضاهای فیزیکی مورد نیاز و توجه به تراکنش مناسب جغرافیایی برای تسهیل شرایط دریافت واکسن سالمندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ تهران و تاملی معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مسئولان با حضور در سینما و مرکز همایش بهاران، پایگاه واکسیناسیون مستقر در این مرکز را نیز افتتاح کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار