استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات مقابله با کرونا به تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان اختصاص داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با حمید پور اصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات " مقابله با کرونا" برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ های استان خبر داد.
 
کلانتری عنوان کرد: در این نشست دستورات لازم توسط پور اصغری برای تامین اعتبار به مبلغ ۹۰ میلیارد تومان برای دانشگاه علوم پزشکی با هدف تجهیز مراکز درمانی بیمارستان‌ ها و مبارزه با ویروس کرونا صادر شد.

او به پیگیری احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت با مشارکت تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن کلنگ آن با حضور مسئولان کشوری به زمین زده شود.
 
کلانتری بیان کرد: در این دیدار تقویت تامین اعتبار برای بیمارستان‌ های ۳۲ تختخوابی سی سخت، پاتاوه، لنده، چرام و بهمئی نیز با جدیت پیگیری شد.

پور اصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه عملکرد استان در حوزه کرونا قابل تقدیر است، گفت: همه تلاش خود را برای پیگیری مشکلات مردم استان در حوزه‌ های مختلف به ویژه بهداشت و درمان به کار می‌گیریم.
 
او افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد بیش از این شایسته خدمت رسانی هستند.
 
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.