یک مقام مسئول گفت: با وجود برخی کاستی‌های ذاتی، حوزه ارتباطی سازمان بنادر در تبیین اهمیت تجارت دریایی بسیار درخشان عمل کرده است.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمان تخصصی؛ سعی کرده تا راهبر اخبار تخصصی خود باشد، گفت: یکی از نکات بسیار مهم در اطلاع رسانی دقیق اخبار تخصصی، این است که مرجع اصلی؛ موضوع خبری خودش به موقع اطلاع‌رسانی را انجام دهد.
 
او با اشاره به تأثیر بالای فانوس دریایی گفت: این برنامه توانسته است به صورت تمام و کمال، اشاعه فرهنگ دریایی را به سرانجام برساند؛ و این برنامه به گونه‌ای تدوین و تولید شد که تا بتواند تصویری واضح و شفاف از وضعیت نوار ساحلی کشور را ارائه ‌کند و استقبال بالای مخاطبان عام و جامعه بندری و دریایی کشور؛ بر موفق و مؤثر بودن  این برنامه صحه گذاشته است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سازمان بنادر در میان سایر دستگاه‌های اجرایی وزارت راه و شهرسازی، اظهار  کرد: در جلسات شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی و در ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها، همواره سازمان بنادر و ادارات کل این سازمان در استان‌ها، جزو رده‌های بالای عملکردی قرار دارند.
 
راستاد  افزود: فرهنگی که از حیث تولید اخبار، محتوا، ارتباط با مخاطبان و استفاده از فضای مجازی ایجاد شده است، باید حفظ شود.

در ادامه وحید رحمتی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بنادر اظهار کرد: با تدوین سند ۵ ساله حوزه اطلاع‌رسانی در دوره اخیر و تصویب آن در هیأت عامل سازمان بنادر، هم‌اکنون عملکرد حوزه ارتباطات این سازمان چه در ستاد و چه در بنادر، در بالاترین رتبه‌های کشور قرار دارد.

رحمتی گفت: بازنشر مصاحبه‌ها و گفت‌وگو‌های حوزه خبری سازمان بنادر با نمایندگان مجلس، مدیران بخش خصوصی و ذی نفعان این سازمان، در خبرگزاری‌ها و سایت‌های متنوع اطلاع رسانی، درخشان است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بنادر ابراز امیدواری کرد که با تأمین تجهیزات و جذب نیروی انسانی متخصص در تعداد محدودی از واحد‌های روابط‌عمومی بنادر کشور، چرخه اطلاع‌یابی و اطلاع رسانی به‌موقع و مؤثر در ستاد و بنادر بیش از گذشته یکپارچه و هماهنگ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار