سرپرست فرمانداری شادگان گفت: باید ساماندهی مراکز خرید تضمینی گندم و همکاری و تعامل با پرسنل اداره تعاون روستایی در این شهرستان انجام شود.

صبری پور سرپرست فرمانداری و رئیس شورای کشاورزی شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم در جهت پیشبرد هرچه بیشتر خدمت رسانی به کشاورزان و روستاییان اقدامات لازم را انجام دهند.

او بیان داشت: انتظار می‌رود سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان در جهت ساماندهی مراکز خرید تضمینی گندم و همکاری و تعامل با پرسنل اداره مربوطه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

صبری پور تصریح کرد: با وجود ظرفیت‌های قابل توجه این شهرستان در تولید انواع خرما و به منظور حمایت از کشاورزان و نخلداران نماینده محترم مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری شادگان همچون سال گذشته برای امسال نیز پیگیر افزایش قیمت این محصول خواهیم بود.

رئیس شورای کشاورزی شادگان افزود: سهمیه کنونی آرد شهرستان به هیچ وجه متناسب با جمعیت نیست و میزان سهمیه اختصاص داده شده آرد به شادگان پایین است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به نیاز‌های این شهرستان انتظار می‌رود با پیگیری‌های لازم از طریق دستگاه‌های مربوطه خواستاریم که سهمیه سالانه آرد این شهرستان را افزایش دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.