سالن چند منظوره جمعیت هلال احمر لردگان با حضور معاون وزیر کشور و رئیس ستاد مدیریت بحران ایران مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ سالن چند منظوره جمعیت هلال احمر لردگان با حضور معاون وزیر کشور و رئیس ستاد مدیریت بحران ایران، استاندار چهار محال و بختیاری، معاون جمعیت هلال احمر کشور و معاون عمرانی استانداری و فرماندار شهرستان لردگان و جمعی از مدیران کل استان مورد بهره برداری قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


سعید صالحی فرماندار لردگان گفت: با توجه به جمعیت ۱۹۷ هزار نفری شهرستان لردگان و فاصله ان تا مرکز استان ضرورت دارد برای پیشگیری وسازماندهی در زمان بحران و قبل از بحران امکانات لازم و تجهیزات مورد نیاز به این شهرستان داده شود تا در مواقع بحران در اسرع وقت به بحران زدگان کمک شود.

کیانی مدیر کل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات احداث سالن چند منظوره جمعیت هلال احمر لردگان در سال ۱۳۸۵ شروع شد و در سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید.

او افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۴ هزار و متر مربع و با زیر بنای دو هزار متر مربع و با صرف یک میلیارد و ۹۳۸ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان ساخته شد.

کیانی اضافه کرد: از این سالن در مواقع اضطرار و بحران استفاده می‌شود و در زمان غیر بحران نیز از آن برای برگزاری دوره‌های اموزشی و استفاده‌های ورزشی و همایش‌ها استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.