سرمربی رایکا بابل اظهار امیدواری کرد نتیجه بازی امروز تیمش با خیبر خرم آباد در درون زمین رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در رابطه با دیدار این هفته تیمش در مقابل تیم خیبر خرم آباد گفت: خوشبختانه تیم ما در این هفته تمرینات خوبی را انجام داده و تیم ما آماده یک نبرد مردانه با تیم خیبر است، اما امیدواریم که نتیجه این دیدار درون مستطیل سبز رقم بخورد و هر تیمی که شایسته‌تر بود در این دیدار پیروز شود.

او افزود: متاسفانه تیم ما از ابتدای فصل همیشه مظلوم واقع شده و از سوی داوری ضربات زیادی خورده اما ما امیدواریم که این اشتباهات علیه تیم رایکا سهوی بوده چرا که ما یک تیم خصوصی هستیم. اگر همین تیم‌های خصوصی نباشند دیگر ورزش معنی ندارد چرا که فقط باید میان چند تیم رقابت باشد که این امر سبب تضعیف روح ورزش در سال‌های آینده خواهد شد.

لطفی در رابطه با حریف این هفته تیم رایکا گفت: تیم خیبر خرم آباد تیم قابل احترامی است و در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان باکیفیت و گران قیمتی را جذب کرده و این نشان از این دارد که ما این هفته بازی سنگینی را در مقابل تیم خیبر خواهیم داشت.

او در رابطه با زمان بازی‌های تیم‌ها در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، افزود: متاسفانه فاصله بازی‌ها در این هفته‌ها بسیار نزدیک است و تیم‌ها زمانی برای تمرینات تاکتیکی نخواهند داشت. فقط باید بعد از یک ریکاوری بدنی و ذهنی در وقت کوتاهی که در اختیار دارند بازیکنان را برای بازی بعدی آماده کنند.

شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: تیم ما هواداران پرشوری دارد که همیشه و در هر شرایطی از تیم خود حمایت می‌کنند. همین امر باعث دلگرمی ما می‌شود و امیدواریم بتوانیم تیم رایکا را در پایان فصل به جایگاهی در خور شأن شهر بابل و استان مازندران برسانیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.