تیم رایکا بابل در لیگ یک فوتبال مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بازی تیم‌های رایکا بابل و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال کشور با  تساوی بدون گل به پایان رسید.

رایکا بابل در روزی که برتر از مهمانش استقلال خوزستان بود و حملات متعددی روی دروازه حریف تدارک دید به نتیجه مساوی رضایت داد.

شاگردان شبیر لطفی پس از پیروزی ۲ گله هفته قبل برابر آرمان گهر سیرجان، این بار در گلزنی ناموفق بودند و نتوانستند راهی به دروازه استقلال خوزستان بیابند.

سعید ابراهیم پور، محسن آقایی، امیرحسین نادم، ناصر رضایی، میثم کریمی، علی خسرونژاد، میلاد باقری، میلاد سوری، محمد علی عبدالهی، حسین رسولی و محمد شادکام، ترکیب تیم رایکا بابل را در این مسابقه تشکیل می‌دادند.

رایکا با کسب نتیجه تساوی برابر استقلال خوزستان، ۳۰ امتیازی شدند و با یک پله سقوط در جایگاه سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

شاگردان امیرخلیفه اصل در تیم استقلال خوزستان هم با کسب این نتیجه مساوی، ۳۰ امتیازی شدند با ۳۹ امتیاز از جایگاه دوم به جایگاه سوم رفتند.

در پایان هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس کرمان با کسب ۴۳ امتیاز در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد و بادران تهران با ۳۹ امتیاز، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار