رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر نقش بی بدیل روابط عمومی‌ها در اعتماد سازی و مشروعیت بخشی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : روابط عمومی‌ها می‌توانند در جهت رابطه خوب مردم با دستگاه متبوع و بر عکس به درستی عمل کنند و این رابطه را به سمت شفافیت و درک درست سوق دهند.

او گفت : ابن رابطه خوب می‌تواند با اقناع سازی همراه باشد مخصوصا در دستگاه قضایی که به این مهم نیازمندیم تا جایی که اقناع سبب اعتماد شود و مردم دستگاه قضایی را خدمتگزار خود بدانند و آرای صادره را بپذیرند و در بیرون از مجموعه نیز به عنوان مدافع دستگاه قضایی عمل کنند.

رئیس کل دادگستری با اشاره به این مهم که گاهی دستگاه قضایی به جانبداری متهم می‌شود در حالی که سندی دال بر اثبات این موضوع وجود ندارد افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند با ارتباط خوب و موثر خود این دیدگاه‌های منفی را تغییر دهند و سرمایه اجتماعی را افزایش دهند.

 توسلی زاده ادامه داد: خوشبختانه امروزه رابطه خوبی بین دستگاه قضایی و مردم وجود دارد و این از اهمیت بسیاری برخوردار است و در مراجعات متعددی که مردم دارند علاوه بر بیان این دیدگاه مثبت، سخن ما را می‌پذیرند و در بسیاری از پرونده‌ها از پیشنهاد مصالحه استقبال می‌کنند و این نشان می‌دهد مردم به سمت دوستی و مودت تمایل دارند.

 توسلی زاده با تقدیر از مجموعه روابط عمومی دادگستری استان، جایگاه روابط عمومی دادگستری استان را از حیث ارتباط با مردم و مجموعه‌های بیرونی بسیار خوب توصیف کرد و گفت: این رابطه باید بهتر شود و امیدوارم شاهد اقدامات بزرگی در حوزه روابط عمومی باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.