تداوم ضیافت همدلی در بام ایران

بیش از دو هزار بسته معیشتی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی با همت خیران چهارمحال و بختیاری تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهرابی معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از دو هزار بسته معیشتی شامل اقلام ضروری در قالب اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی از محل اجرای نیات موقوفات و کمک‌های خیرین استان تهیه و بین خانوار‌های نیازمند و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

او افزود: تاکنون حدود هفت هزار پرس غذای گرم بین جامعه هدف در استان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام مهرابی اضافه کرد: ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده به میزان سه میلیون و پانصد هزار ریال تا پنج میلیون ریال بوده است و کمک‌های اوقاف استان در بین اقشار نیازمند در حال انجام است که اهدای چهار قلم جهیزیه به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به زوج‌های کم بضاعت نمونه‌ای از این خدمات است.

او ادامه داد: هدف از اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر، ترویج فرهنگ وقف، نوع دوستی، مواسات و صدقه و فراهم کردن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار