کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوای استان، فردا نسبت به امروز سه درجه گرم‌تر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز و فردا آسمان استان صاف است و پدیده خاصی در آن مشاهده نمی‌شود. حداکثر دما نیز امروز در مشهد به ۳۱ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه از روز چهارشنبه دمای هوا کاهش نسبی خواهد داشت، افزود: روز چهارشنبه دمای هوا به ۳۲ و روز پنجشنبه  این هفته به ۳۱ درجه سلسیوس می‌رسد و افزایش ابرناکی هوا، بارش خفیف باران و رگبار و رعد و برق در ارتفاعات، نیمه شمالی و شمال غربی استان از دیگر پدیده‌های پیش بینی شده در این ۲ روز است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای مشهد ۱۵ درجه و بیشینه آن ۳۰ درجه سلسیوس ثبت شده است.

عنایتی بیشترین سرعت وزش باد استان در شبانه روز گذشته را مربوط به سبزوار و ۴۷ کیلومتر بر ساعت عنوان و بیان کرد: در این مدت قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای ۳۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.