مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: طرح مطالعاتی ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دو منظوره حمیدیه صورت گرفته و مجوز لازم اخذ شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: حمیدیه در حوزه کشاورزی دارای ظرفیت دارای ظرفیت ملی بین المللی باتوجه به تنوع کشت و زراعت بابسیج امکانات و هم افزایی از این ظرفیت به صورت بهینه بهره‌مند شد وقتی و حرفه‌ای آمادگی دارد در توانمندسازی منابع انسانی در کنار جهاد کشاورزی نقش داشته باشد.

او افزود: طرح مطالعاتی ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲ منظوره حمیدیه صورت گرفته و مجوز لازم اخذ شده ودر حال پیگری برای گرفتن چارت سازمانی از مجموعه پست اداره کل است.

سواعدی بیان داشت: بزودی نمایندگی و واحد سیار آموزشی تازمان راه اندازی مرکزثابت باهمکاری آموزش و پرورش درشهرستان مستقر خواهدشد و طرح هرصنعت معین یک منطقه را می‌توان در قالب مسئولیت اجتماعی صنایع توسط شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ شهرستان اهواز به عنوان معین شهرستان حمیدیه وآرد عمل شوند.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: این اداره کل آمادگی دارد باهم افزایی وهمکاری آموزش و پرورش در ارایه آموزش فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی جوانان براساس نیازسنجی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.