دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مشارکت گسترده در انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه، ضرورتی است که به تقویت جایگاه ایران در جهان منجر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اصغر رفیعی نژاد دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو نه تنها یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای تحقق منافع ملی محسوب می‌شود بلکه در حل مشکلات مردم تاثیرگذار است.

او اظهار کرد: انتخاباتی با مشارکت بالا آثار و تبعات مثبتی در عرصه داخلی و خارجی به بار خواهد آورد و باعث توانمندی دولت آینده در عبور از بحران‌های احتمالی و مدیریت مسائل داخلی و تقویت جایگاه ایران در جهان خواهد بود.

او اضافه کرد: تاکنون تمهیداتی برای پشتیبانی و آمادگی برای ورود و جانمایی تعرفه‌ها، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و نوشت افزاری، تعمیر خودرو و اقدامات تدارکاتی و پشتیبانی و تامین نیرو برای شعب صندوق‌های رای و آمادگی برای برگزاری انتخابات پرشکوه اندیشیده شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه انتخاباتی روز گذشته یادآور شد: به استناد تبصره پنج ماده ۶۳ قانون داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا که رد صلاحیت شدند از روز شنبه به مدت چهار روز می‌توانند اعتراض خود را به هیات مرکزی استان تسلیم کنند.

رفیعی نژاد ادامه داد: بیست و دوم اردیبهشت ماه امسال  هیات نظارت اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان و رد صلاحیت شدگان را به ستاد انتخابات استان اعلام کرد.

به گفته او ستاد انتخابات استان نیز ۲۳ اردیبهشت اسامی را به فرمانداری‌های سراسر استان اعلام و فرمانداری‌ها روز جمعه ۲۴ اردیبهشت رد صلاحیت افراد را به آن‌ها اعلام کرد.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۴ شهرستان دارد که ۸۸ درصد از جمعیت آن در ۱۱۱ شهر زندگی می‌کنند.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.