دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۱۰۰ هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری و ۴۰۰۰ محصول هنری رسانه‌ای تولید کرده است.

حجت الاسلام حامد اهتمام  معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و تهیه محتوای ارزشمند در فضای مجازی، ماه مبارک امسال توسط حدود ۵۰۰ مبلغ خواهر و برادر بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری و ۴۰۰۰ محصول هنری رسانه‌ای تولید شده است.

او اظهار داشت: یکی از وظایفی که طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ دین لازم است به آن توجه ویژه داشته باشند موضوع سواد رسانه و نوع کنشگری فعال و اثر گذار در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان شرایط سخت کرونایی و تعطیلی بخش زیادی از فعالیت‌های حضوری، عنوان داشت: حدود ۵۰۰ مبلغ خواهر و برادر آموزش لازم را برای فعالیت رسانه‌ای گذرانده و توانستند شکل جدیدی از فعالیت‌های تبلیغی خود با استفاده از ابزار رسانه در اختیار عموم قرار دهند.

حجت الاسلام حامد اهتمام  تصریح کرد: برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ حدود ۳۵۰ مبلغ خواهر و برادر بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری از صحبت‌های خودشان با رویکرد قرآن، خانواده، اخلاق و کلام اسلامی در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها منتشر کردند.

او ادامه داد: همچنین با انتخاب حدود ۱۵۰ طلبه و مبلغ توانمند، بیش از ۴۰۰۰ محصول هنری رسانه‌ای فرهنگی در قالب کلیپ، پادکست، یادداشت، شعر، داستان، قصه گویی، عکس نوشته و... تولید و در فضای مجازی با هدف انتشار حداکثری منتشر شده است.

حجت الاسلام اهتمام گفت: از آنجا کیفیت و اثربخشی فعالیت‌های طلاب و مبلغان در عرصه فضای مجازی مورد توجه و دقت ما بوده است، لذا برای تک تک تولیدات ناظر مشخص شده است که بعد از تایید، فایل تولیدی انتشار پیدا می‌کند.

او عنوان داشت: برای پاسخگویی به شبهات روز، آی دی کارشناسان مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی به صورت گسترده در دسترس مخاطب کانال‌های و صفحات مبلغان و طلاب در فضای مجازی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت حضور حداکثری مردم با هدف تشویق و و ترغیب مردم به حضور در انتخابات و همچنین پاسخگویی به شبهات در مورد کارآمدی نظام مورد توجه مبلغان بوده و در این زمینه تولیدات صوتی، تصویری و هنری آماده و منتشر شده است.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.