سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار تیم خود مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: در این فصل ۲ مرتبه مقابل مس رفسنجان به زمین مسابقه رفتیم و به سختی توانستیم این تیم را شکست دهیم.

او ادامه داد: مس رفسنجان  از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد و توانسته‌ فوتبال خوبی ارائه کند. مس در چند بازی گذشته نتایج خوبی  کسب نکرده است، اما این موضوع کیفیت این تیم را از بین نمی‌برد و باعث  نمی‌شود که ما این تیم را آنالیز نکنیم.

نویدکیا گفت: برای این بازی به تمرکز نیاز داریم و اگر نتوانیم این موضوع را عملی کنیم به طور حتم به مشکل خواهیم خورد.

آرامش سیاست باشگاه سپاهان است 

سرمربی سپاهان بیان کرد: از زمان پذیرش مسئولیت در تیم سپاهان سعی کردم تا جایی که امکان دارد تنش را از بدنه تیم و باشگاه دور کنم. شاهد بودیم که حتی سرپرست تیم سپاهان  سعی کرد با استفاده از ادبیات محترمانه استدلال‌های خود را بیان کند.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: ما با هیچکس بحث، درگیری و جنگ روانی نداریم و راه خودمان را با آرامش ادامه می‌دهیم. هر فردی به هر شکل می‌تواند تیم خود را اداره کند، اما سیاست ما آرامش است. در نهایت باید ببینیم دیدگاه ما به درد فوتبال ایران می‌خورد  یا نه.

او افزود: ما همیشه تنش‌ها را گردن هواداران می‌اندازیم، اما باید بدانیم هواداران  منشأ تنش‌ها نیستند و ما نیز در آن مقصر هستیم. دیدیم که هواداران در ورزشگاه‌ها حضور ندارند، اما همچنان در مسابقات تنش‌ ایجاد می‌شود.

نویدکیا درباره خاطراتش از سالگرد قهرمانی سپاهان در فصل ۹۳-۹۴ بیان کرد: روز بسیار عجیبی بود و ما از کورس عقب مانده بودیم. توانستیم به شکل رویایی خود را به صدر برسانیم، اتفاقات لذت بخشی در آن روز رخ داد.

سرمربی سپاهان درباره بی‌دقتی بازیکنان سپاهان در زدن ضربات نهایی گفت: مقابل پرسپولیس و خوشه طلایی ساوه در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتیم.  هماهنگی کادر جدید با بازیکنان زمان‌بر است.

نویدکیا خاطر نشان کرد: فکر کنم رکورددار بازی در بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هستم. شب‌های قبل و بعد بازی به خوبی استراحت می‌کردم و روی بازی متمرکز می‌شدم. اکنون که هدایت تیم را بر عهده دارم از چند شب قبل خواب و خوراک ندارم. دوران بازیکنی و مربیگری باهم متفاوت است. آدم‌ها اشتباه‌ترین تصمیمات خود را موقع خوشحالی و یا غم می‌گیرند. سعی می‌کنم در این ۲ حالت خودم را کنترل کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
م اسماعیلی
۰۰:۲۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
جانم محرم برو جلو هر چند تو مثل پرسپولیس از طرف فدراسیون حمایت نمیشی از طرف داوری و وزیر و سفیر حمایت نمیشی بر و جلو توکل به خدا که دست خدا بالاترین دست هاست محرم جان
آخرین اخبار