سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج از توزیع آسفالت در مناطق کم برخوردار این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد یساولی، سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج با اشاره به اهمیت توزیع متوازن خدمات در سطح محلات، گفت: تحقق عدالت اجتماعی در ارائه خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور عملیات آسفالت‌ریزی در مناطق کم برخوردار منطقه تداوم دارد.

او افزود: با توجه به‌ضرورت روان‌سازی و مناسب‌سازی معابر، نهضت آسفالت در سطح منطقه به‌صورت جهادی در دستور کار قرارگرفته است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: دو اکیپ جهادی در بلوار ارم و خیابان اول غربی و خیابان آبان عملیات پروژه زیرسازی و آسفالت را انجام می‌دهند و به‌زودی این مسیر قابل‌دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

او افزود: به‌منظور تسهیل در تردد شهروندان و تأمین امنیت جانی و مالی مسافرین درون‌شهری و برون‌شهری، این عملیات در تمام معابر به‌ویژه مناطق کم برخوردار با جدیت در دستور کار منطقه قرار دارد.

یساولی گفت: فرسودگی آسفالت خیابان‌ها و معابر از معضلات همیشگی شهر‌ها است، رسیدگی به این امر نیز از مطالبات همیشگی شهروندان بوده، چراکه کم شدن کیفیت آسفالت معابر علاوه بر اینکه زیبایی و منظر شهری را تحت تأثیر می‌گذارد، عبور و مرور را نیز مختل می‌کند، امیدواریم این مهم به‌زودی محقق شود.

انتهای یپام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.