دبیرهیات فوتبال استان کرمانشاه گفت : هیچکدام از مدارس فوتبال استان مجوز فعالیت نگرفته اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، طیب صفری دبیرهیات فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن فصل گرم سال، گفت : هرساله با شروع روز‌های گرم سال بسیاری از خانواده‌ها برای اوقات فراغت فرزندان خود، آن‌ها را در مدارس فوتبال ثبت نام می‌کنند.

او گفت : البته از پارسال به دلیل شیوع بیماری کرونا مدارس فوتبال رونق سال‌های گذشته خود را نداشتند و استقبال از آن‌ها بسیار کم بود.

دبیر هیات فوتبال استان افزود: اکنون هم در آستانه فصل گرم در حال تدارکات لازم برای صدور مجوز‌ها به منظور فعالیت مدارس فوتبال استان هستیم.

صفری افزود: در حال حاضر هیچ مدرسه فوتبالی در کرمانشاه مجوز فعالیت نگرفته، بنابراین هرگونه فعالیت مدارس در شرایط فعلی در کرمانشاه بدون مجوز و خودسرانه بوده و مسئولیت هرگونه حادثه‌ای در این مدارس برعهده خود آن‌ها خواهد بود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا روندی رو به بهبود را طی می‌کند، بنابراین بزودی فرآیند صدور مجوز برای فعالیت مدارس را آغاز خواهیم کرد.

دبیر هیات فوتبال استان گفت: در یکی دو هفته آینده میزان شهریه، ساعات فعالیت و میزان حق عضویت مدارس فوتبال استان را اعلام خواهیم کرد.

او افزود: پارسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا حدود ۲۱ مدرسه فوتبال در استان فعالیت داشتند، درحالی که طی سال ۱۳۹۸ حدود ۳۰ مدرسه فوتبال در کرمانشاه فعال بودند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.