مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) شهرداری زنجان از توقف فروش قبور ۳ طبقه در بهشت زهرای زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، پرنقوش مدیرعامل سازمان بهشت زهرای استان زنجان از توقف فروش قبور سه طبقه در بهشت زهرا (س) شهرستان زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر فقط قبور ۲ طبقه موجود است که در صورت درخواست خانواده متوفی، این نوع قبرها در اولویت اول در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سعی شده است که در طراحی محل دفن متوفیان، اصول درستی اجرا شود تا با گذر زمان با مشکل مواجه نشویم، ادامه داد: متأسفانه برخی از خانواده‌های متوفیان علیرغم تذکرات چندباره اقدام به کاشت گل و گیاه در محل دفن عزیزان‌شان می‌کنند که این کار غیرقانونی است.

پرنقوش بااشاره به اینکه بنا به مصوبه ستاد مقابله با کرونا حضور در بهشت زهرا(س) ممنوع است، افزود: متاسفانه عده‌ای به این تذکر‌ها توجهی نداشته و ما همچنان شاهد حضور تعداد کثیری از مردم در آرامستان بهشت زهرا(س) هستیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای شهرداری زنجان با اشاره به اینکه روزانه ۱۰ تا ۱۵ پیکر در محل بهشت زهرای شهرستان زنجان دفن می‌شود، گفت: سعی  ما بر این است که در بالاترین سطح به خانواده متوفیان خدمات ارائه دهیم و انتظار داریم آن‌ها نیز همکاری های  لازم را در شرایط کنونی با ما داشته باشند و هشدار‌ها را جدی بگیرند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دروغه که فقط قبر دوطبقه موجوده. روی قبر های یک طبقه رو گرفتن و اونا رو به قیمت های خیلی خیلی بالایی می فروشن قیمت بالای 90.000.000 ریال. به خدا انصاف نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
متاسفانه در بهشت زهرای شهرزنجان روی قبر های یک طبقه را پوشانده اند و می گویند که باید از قبر های دو یا سه طبقه استفاده کنید.
در حالی که نزدیک به هزار یا بیشتر از آن بر یک طبقه موجود است. وقتی میبینند که خانواده می خواد قیمت هر دو قبر دوطبقه رو پرداخت کنه میگن قبر یک طبقه رو هم داریم و قیمتش 8 یا 9 میلیون هست. خواهشاً این موضوع رو پیگیری کنید.