ماموران پلیس ساوه از یک منزل مسکونی ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق از یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: مأموران انتظامی شهرستان ساوه، در تحقیقاتی از نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی در این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او اضافه کرد: مأموران پس از شناسایی این منزل و در هماهنگی با مرجع قضائی، در بازدید از این محل طی عملیاتی موفق به کشف تعداد ۹ دستگاه ماینر قاچاق، فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ارزش تقریبی دستگاه‌های کشف شده را ۹۰۰ میلیون ریال عندان کرد و گفت: یک نفر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

او از مردم خواست در صورت اطلاع از اینگونه موارد، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا به منظور کمک روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه‌ای از سوی سود جویی‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.