براساس رنگ بندی جدید کرونایی، دیگر هیچکدام از شهر‌های استان کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با اشاره به رنگ بندی جدید شهرستان‌های استان، گفت : از امروز (۲۵ اردیبهشت) ۱۰ شهرستان استان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و خوشبختانه شهرستان با وضعیت قرمز نداریم.

او شهرستان‌های نارنجی استان را شامل کرمانشاه، صحنه، اسلام آبادغرب، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، هرسین، گیلانغرب و جوانرود معرفی کرد.

محمدی افزود: شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

او از همه مردم خواست کماکان دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند تا مجددا شاهد افزایش شیوع کرونا در استان نباشیم.

محمدی گفت: تاکنون بیش از ۱۷۸۰ نفر در استان براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، قریب ۶۰۰ بیمار نیز با علائم کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

بستری ۸۹ بیمار با علائم مشکوک به کرونا

مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ بیمار با علائم مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری و ۸۳ نفر نیز پس از بهبودی ترخیص شده اند، گفت : هم اکنون ۵۹۲ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او گفت : در این مدت ۴۰ بیمار بستری و ۱۵۷ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده اند.

محمدی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون هزار و ۷۸۳ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.