امام جمعه اراک گفت: مردم در انتخابات علاوه بر حضور گسترده باید شرع و قانون و انتخاب سالم را نیز مدنظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت‌الله دری نحف آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: هر اقدامی باید هوشیارانه باشد مسئله انتخابات رباست جمهوری و. نیز اتفاق مهمی است که باید فرد اصلح انتخاب شود تا کشور در داخل و بین کشور‌های دیگر و ارتباط هوشیارانه با ان‌ها به بهترین شکل اداره شود.

امام جمعه اراک تصریح کرد: رییس جمهور باید منافع ملی، مصالح و امنیت و اقتدار ملی و عظمت کشتی جمهوری اسلامی و پرچم ایران را در تمام حوادث در حکومت‌های دنیا با قدرت به احتزاز درآورد. شرایط امروز دنیا نیز ک حساس‌تر است و رئیس جمهور باید هوشیارانه برای سربلندی مردم و کشور در حوزه‌های مختلف اقدام کند.

دری نحف آبادی اضافه کرد: رئیس جمهور باید در چهارچوب قانون اساسی انتخاب شود و همه اقدامات وی مدنظر باشد.

او ادامه داد: دشمنان جنایتکار سال‌ها است که به دنبال تقویت نفوذ اسرائیل در منطقه در مقابل جبهه مقاومت بودند، اما آن‌ها این ارزو را به گور میبرند، نتیحه خیانت صهیونیست‌ها و جنایتکاران ونتانیاهو و اسرائیل و ... وحدت و قدرتمندی و انسجام فلسطینی و تولید موشک‌های نقطه زن دوربرد فلسطین شده است و الان در حال دفاع هستند و تمام دنیا نیز به حمایت از آن‌ها به پا خواسته است که انشالله هرچه زودتر فلسطین و قدس شریف آزاد شود و دشمن روسیاه نابود شود.
رژیم صهیونیستی از زمان تجاوز به فلسطینیان تا به امروز افراد بسیاری را شهید کردند، اما امروز کاخ هایشان می‌لرزد

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار