شهردار اللد در رژیم صهیونیستی اعلام کرد اوضاع در خیابان‌های این شهر به جنگ داخلی شباهت دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، شهردار شهر اللد در فلسطین اشغالی اعلام کرد اوضاع در خیابان‌های این شهر به جنگ داخلی شباهت یافته است.

شبکه تلویزیونی راشاتودی با پخش تصاویری از شهر اللد و الخلیل اعلام کرد: پلیس اسرائیل در شهر اللد وضع فوق العاده اعلام کرد تا با خشونت‌های فزاینده مقابله کند.

به رغم وضع مقررات منع آمد و شد که از سوی نخست وزیر و مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از بیم جنگ داخلی اعلام شد، تظاهرکنندگان عرب با پلیس درگیر شدند و چند دستگاه خودرو به آتش کشیده شد.

یک شهروند عرب گفت: شهرک نشینان یهودی به سمت خانه‌های ما می‌آیند و شیشه‌های پنجره را می‌شکنند. آن‌ها سعی داشتند وارد خانه شوند. زن و بچه مرا ترساندند.

در این خصوص، «جدعون لیفی»، تحلیلگر سیاسی و اقتصادی صهیونیست با اشاره به شکست جدید و سهمگین ارتش صهیونیستی در نوار غزه و خسارت حدود یک میلیارد دلاری این رژیم فقط در دو روز اول حملات موشکی رزمندگان فلسطینی به مناطق صهیونیست نشین از پایان یافتن این رژیم خبر داد.

در حملات سه روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین، آمار شهدای فلسطینی به ۱۱۹ نفر رسید که ۳۱ نفر آن‌ها کودک و ۱۹ نفر زن هستند، آمار مجروحان نیز به ۸۳۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار