مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از کمک دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران یزدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: نیکوکاران و مردم نوعدوست استان یزد مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه اهدا نمودنده اند.

عظیمی از آزادی ۲۵ محکوم مالی از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و افزود: بدهی این محکومین مالی مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بود که مبلغ ۱۵ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان  آن توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ و با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۸۷۱ میلیون تومان زمینه آزادی این ۲۵ محکوم مالی از زندان‌های استان فراهم شده است.

او بیان کرد: از این تعداد زندانیان آزاد شده تعداد ۱۴ محکوم مالی، شش محکوم نفقه، چهارمحکوم مهریه، یک محکوم دیه بودند که با مساعدت مردم از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود برگشتند.

عظیمی ادامه داد: نیکوکاران میتوانند مبالغ اهدایی خود را به شکاره کارت مجازی  ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۷۰-۵۰۴۱ به نام ستاد دیه استان یزد و با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به این ستاد اهدا کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.