یکی از برجسته‌ترین شرکت‌ها و افراد فعال حوزه توریسم درمانی، در بخش گردشگری سلامت استان چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری می‌کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به پتانسیل‌های استان بویژه در نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان گفت: طرح توریست درمانی و گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

 

او افزود: یکی از برجسته‌ترین شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه توریسم درمانی با هدف افزایش تعاملات بین المللی و در راستای ارتقاء خدمات حوزه سلامت و رفتار بهداشتی و اخلاق عمومی و حرفه‌ای و توسعه زیرساخت‌های فیزیکی، تشویق و ایجاد انگیزه در پزشکان و کادر درمانی و افزایش ماندگاری کادر تخصصی و جذب درآمد برای بیمارستان و مراکز درمانی وارد میدان اجرا شده است.


بیشتر بخوانید



وی تصریح کرد: علاوه بر برکات توریسم درمانی در حوزه بهداشت و درمان سایر حوزه‌ها از جمله اشتغال و درآمدزایی هم دراستان رونق خواهد یافت.


علیرضا خنفری سرمایه گذار توریسم سلامت هم  با اشاره به موقعیت جغرافیایی و وضعیت خوب آب و هوایی استان چهارمحال و بختیاری، از تمایل شرکت خود برای سرمایه گذاری در این استان برای راه اندازی توریسم درمانی در این استان خبر داد.


وی تصریح کرد: این شرکت پیش از این سابقه احداث بزرگترین بیمارستان صد در صد هوشمند دنیا در عمان و راه اندازی یک بیمارستان در اقلیم کردستان و انعقاد قرار داد همکاری با برخی از بیمارستان‌های کشور در زمینه توریسم درمانی را دارد.


به گفته خنفری، به ازای هر توریسم درمانی، زمینه اشتغال برای ۱۵ نفر ایجاد می‌شود و بخشی از مشکل نقدینگی بیمارستان‌ها با توسعه گردشگری سلامت مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار