لنوو به صورت حضوری در MWC 2021 شرکت نخواهد کرد

به دنبال اعلام شرکت سامسونگ درباره حضور مجازی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱، لنوو هم اعلام کرد در این رویداد به صورت حضوری شرکت نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تک کرانچ؛ پس از اعلام شرکت سامسونگ مبنی بر  عدم حضور فیزیکی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱، شرکت چینی لنوو نیز اعلام کرد که در این رویداد شرکت نخواهد کرد. این شرکت هم مانند سامسونگ اعلام کرد که به صورت مجازی در MWC شرکت می‌کند.


بیشتر بخوانید


برگزاری MWC 2021 در سایه کرونا

کنگره جهانی موبایل، سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد، اما امسال با شروع واکسیناسیون در کشور‌های مختلف، اتحادیه GSM قصد دارد این نمایشگاه را در سال جاری برگزار کند. علی‌رغم شیوع گسترده کرونا و آمار رو به افزایش ابتلا و مرگ و میر روزانه در کشور‌های مختلف، این رویداد قرار است در ماه ژوئن به صورت حضوری برگزار شود. در همین راستا، تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ دنیا مانند گوگل، نوکیا، اریکسون، سونی و اوراکل با حضور در این نمایشگاه مخالفت کردند.

لنوو به صورت حضوری در MWC 2021 شرکت نخواهد کرد

شرکت سامسونگ نیز اعلام کرد که محصولات جدید خود را به صورت مجازی در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارد، اما شرکت‌هایی مانند ZTE، شیائومی و ال‌جی در این رویداد شرکت نخواهند کرد. پس از انتشار بیانیه سامسونگ مبنی بر حضور مجازی در این رویداد، اتحادیه GSM اعلام کرد که برنامه‌ریزی برای چنین رویداد بزرگی در دوران همه‌گیری کرونا کار مشکلی است. سامسونگ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ به صورت مجازی حضور خواهد داشت.

لنوو به صورت حضوری در MWC 2021 شرکت نخواهد کرد

کنگره جهانی موبایل یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های موبایل در جهان است که هرساله در فصل بهار برگزار میشد، اما امسال به دلیل شرایط کرونایی جهان قرار است درماه ژوئن برگزار شود. این نمایشگاه امسال با حضور ۵۰ هزار شرکت کننده برگزار می‌شود که این شرکت کنندگان برای حضور و ورود ملزم به ارائه تست منفی کرونا هستند و باید هر ۷۳ ساعت نیز این تست را تکرار کنند.

گفتنی است اینکه شرکت‌ها اعلام کردند که در این نمایشگاه حاضر نمی‌شوند، شکست بزرگی برای GSMA بوده، اما با وجود ممنوعیت پرواز و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نمی‌توان شرکت‌ها را برای عدم حضور در این نمایشگاه سرزنش کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار