لنوو به رقابت با اپل درآمد

شرکت لنوو با ارائه تبلت جدید خود رقیبی برای آیپد پرو ۱۱، ۲۰۲۱ درآمد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تبلت Lenovo Tab P۱۱ در حدود سه ماه و نیم پیش بطور رسمی رونمایی شد و انتظار می‌رفت که فروش این تبلت نسبتاً قدرتمند و با قیمت بسیار مناسب در اواخر ژانویه آغاز شود. به دلایلی، این اتفاق نیفتاد و میان رده ۱۱ اینچی اندروید خریداران بالقوه آمریکایی خود را تا همین اواخر منتظر نگه داشت. اگرچه از زمان عرضه  رقیب آیپد پرو ۱۱ کاملاً مطمئن نیستیم، اما نکته قابل توجه این است که در حال حاضر می‌توانید این تبلت ارزان قیمت را سفارش دهید.

این تبلت در سایت رسمی Lenovo در ایالت متحده به عنوان "جدید" درج شده است و حداقل فعلاً نمی‌توان آن رافروشگاه‌هایی مانند Best Buy، Walmart یا Amazon خریداری کرد. تبلیغات Pro P۱۱ که از "حداکثر ۶ گیگابایت RAM" پشتیبانی می‌کند، فقط با ۴ گیگابایت محصول خوب در حال حاضر با قیمت ۲۲۹.۹۹ دلار قابل تهیه است.

مشخصات Lenovo Tab P۱۱ 

پیکربندی سطح ابتدایی و همچنین با فضای ذخیره سازی داخلی ۶۴ گیگابایتی و همچنین پردازنده میانی Snapdragon ۶۶۲ و باتری تا ۱۲ ساعت (در پخش مداوم فیلم) ارائه می‌شود. مدل Lenovo Tab P۱۱ Pro، که از پاییز سال گذشته وجود دارد، در حال حاضر ۳۹۹.۹۹ دلار با یک پردازنده بالاتر Snapdragon ۷۳۰ SoC و ۱۲۸ گیگابایت و یک باتری قیمت دارد. تبلت Tab P۱۱ همچنین دارای یک پنل IPS LCD با اندازه کوچکتر و ۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل در مقایسه با دیگر تبلت ۱۱.۵ اینچی AMOLED Pro است.

تبلت

ناگفته نماند که بهترین آیپد‌های اپل در تمام بخش‌های کلیدی و جنبه‌های کلیدی بسیار چشمگیرتر از این موارد هستند، اما این بدیهی است که انتظار می‌رود از یک مدل جدید ۱۱ اینچی پرو با قیمت ۸۰۰ دلار است. به عبارت دیگر، مقایسه لنوو تب P۱۱ با آیپد پرو ۱۱، ۲۰۲۱ مشخصاً منصفانه نیست، اما بدون شک گزینه اول یک گزینه استثنایی مناسب برای صرفه‌جویی در هزینه‌هاست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار