در دیدار مدیرعامل جدید باشگاه گل‌گهر با فرماندار سیرجان، لزوم توجه باشگاه گل‌گهر به تمامی رشته‌های ورزشی مطرح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد اسفندیارپور، مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ـ ورزشی گل‌گهر به همراه اعضای هیئت مدیره باشگاه، صبح امروز با حضور در فرمانداری سیرجان با سهراب بهاءالدینی، فرماندار شهرستان سیرجان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار صمیمانه، ضمن بررسی جوانب کلی حوزه فعالیت باشگاه گل‌گهر، مباحث توسعه و گسترش ورزش در سیرجان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 سهراب بهاءالدینی، فرماندار شهرستان سیرجان در این نشست با بیان اینکه همواره در کنار تیم و باشگاه گل‌گهر هستیم و همچنان از این تیم لیگ برتری و پرطرفدار حمایت می‌کنیم، گفت: اکنون به جرات و با افتخار می‌توان گفت: سیرجان به قطب آموزش و توسعه ورزش استان کرمان تبدیل شده که باید با بهره‌مندی از این ظرفیت و پتانسیل‌های ارزشمند موجود، شرایط را برای قهرمان پروری مهیا کنیم.

او ایجاد بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه را ناشی از توجه نکردن به اهمیت توسعه ورزش دانست و افزود: امروزه آنچه ملموس است اینکه حضور تیم فوتبال گل‌گهر در لیگ برتر توانسته به میزان قابل توجهی نشاط اجتماعی را در میان مردم به خصوص جوانان و نوجوانان ورزش دوست شهرستان سیرجان افزایش دهد.

در ادامه این دیدار محمد اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر، ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده  از سوی باشگاه به بیان برنامه‌ها و اهداف پیش‌روی این باشگاه پرداخت و گفت: امیدواریم با حمایت‌های مدیران ارشد مجتمع گل‌گهر و مسئولان شهرستان بتوانیم، اهداف و برنامه‌های در دستور کار را با موفقیت برای پیشرفت ورزش و مردم شهرستان سیرجان به ویژه برای جوانان برآورده کنیم و در سطح قابل قبولی ورزش سیرجان را توسعه دهیم.

در این دیدار، همچنین لزوم توجه باشگاه گل‌گهر به تمامی رشته‌های ورزشی نیز مطرح شد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار