شهردار شهرکرد گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد در تلاش است تا بتواند مشکل غرفه‌داران میوه و تره‌بار را پس از ۳۰ سال رفع کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در جلسه پیگیری مشکل غرفه‌داران میوه و تره‌بار در شهرکرد اظهارداشت: در حال حاضر ۲۴ غرفه در میدان میوه و تره بار شهرکرد فعال است و ۱۶ غرفه دیگر در فاز دوم به بهره‌برداری می‌رسد.

او با اشاره به مشکل غرفه‌داران میدان میوه و تره بار افزود: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا بتواند مشکل این افراد را پس از گذشت ۳۰ سال رفع کند، اما این مهم نیازمند همراهی و همکاری غرفه‌داران است.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی اضافه کرد: غرفه‌داران می‌توانند در راستای رفع مشکلات با شهرداری همکاری و پیشنهادات خود را به سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی ارائه کنند.

فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: تعاملات بین غرفه‌داران میوه و تره‌بار و شهرداری بیش از پیش به نظم و ساماندهی تره‌بار فروشان کمک خواهد کرد، زیرا شهرداری از غرفه‌داران جدا نیست و همه ما ید واحد هستیم.

او افزود: برای برون رفت از مشکلات میدان میوه و تره‌بار تعامل بین دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و ما انتظار داریم در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

رئیسی ادامه داد: سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در حوزه مدیریت شهری شهرداری در چرخه تأمین مواد غذایی نقش داشته که میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر شهرکرد به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز توزیع و عرضه موادغذایی می‌باشد بنابراین ارائه راهکار‌های اساسی و حل مشکلات غرفه‌داران امری ضروری است.

او گفت: مشکلات غُرف باید به صورت کارشناسی بررسی و پیگیری و تا تعیین تکلیف نهایی پیگیری‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار