معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : اداره کل اقدام به احداث، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه اقدام کرده است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید زاهدین چشمه خاور معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طبق اهداف پیش بینی شده سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در سال ۱۳۹۹ این اداره اقدام به احداث، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه اقدام کرده است .

او گفت : بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر استان به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر کشور برای دستیابی به توسعه پایدار را هموار سازد، در این رابطه نقش راه‌های ارتباطی و جاده‌ها در مناطق روستایی همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و این مساله در استان از گذشته‌های دور و نزدیک جزو دغدغه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به شمار می‌رود.

او افزود: در راستای تحقق اهداف ، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه در سال ۹۹ نقش بسزایی در کیفیت جاده‌های روستایی و گسترش صنعت گردشگری استان داشته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.