رئیس پلیس راه استان کرمانشاه درخصوص محدودیت‌های کرونایی در عید فطر، گفت : تمام ترد‌ها از طریق سامانه‌های هوشمند و ایستگاه‌هایی که در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها مستقر هستند، کنترل و رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در خصوص محدودیت‌های کرونایی در عید فطر،گفت : با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا به‌منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و ارتقا سلامتی مردم، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی گذشته تشدید شده است.

او گفت : در محدودیت‌های اعمال شده عید سعید فطر ورود و خروج وسایل نقلیه شخصی از تمام شهرستان‌ها با هر وضعیت و رنگی که دارند ممنوع است و نباید از شهر خود خارج شوند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: تمام ترد‌ها از طریق سامانه‌های هوشمند و ایستگاه‌هایی که در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها دایر، مستقر و در حال انجام وظیفه هستند، کنترل و رصد می‌شود.

او افزود: بر این اساس ورود به شهر‌های قرمز و خروج از آن ۱۰ میلیون ریال و شهر‌های نارنجی و زرد ۵ میلیون ریال جریمه برای مالکان خودرو‌های متخلف به همراه خواهد داشت.

حیدری گفت: این ممنوعیت شامل ناوگان حمل و نقل عمومی، وانت‌بار‌ها و خودرو‌های دولتی و نظامی دارای برگه ماموریت و یا افرادی که از سوی فرمانداری شهرستان محل سکونت مجوز برایشان صادر شده، نمی‌شود.

اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی

فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : این محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ صبح روز عید فطر در خیابان مدرس حدفاصل میدان آزادی تا تقاطع مدرس اعمال خواهد شد.

او گفت : با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر مقابل مسجد جامع، خیابان‌ها و کوچه‌هایی که ورودی آن‌ها به سمت خیابان مدرس است، شامل محدودیت ترافیکی می‌شود.

او افزود: محدودیت توقف در طول خیابان مدرس از ساعت یک بامداد روز عید برای پاکسازی خیابان مدرس از وسایل نقلیه اجرایی و هیچ خودرو و موتورسیکلتی در این ساعت حق توقف و پارک در محدوده اعلام شده را ندارد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه به رانندگان، کسبه و ساکنین محل در مسیر خیابان مدرس توصیه کرد از پارک خودرو و وسایل نقلیه در مسیر یاد شده خودداری کنند چرا که وسیله نقلیه آن‌ها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

او ادامه داد: شهروندان می‌توانند در زمان اجرای طرح محدودیت از خیابان‌های مجاور مانند بلوار کوهساری به بلوار افشار طوس و خیابان جلیلی به خیابان شریعتی استفاده کنند.

 شیری با بیان اینکه محدودیت ترافیکی تا پایان برگزاری نماز عید، دعا و خطبه‌ها ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.