رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از مردم خواست بعد از پایان شهرآورد محدودیت تردد شبانه را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد شبانه کرونایی در سطح شهر‌های استان مرکزی از مردم خواست بعد از پایان شهرآورد محدودیت تردد شبانه را رعایت کنند.

سرهنگ حسینی افزود: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اجرا می‌شود و با توجه به بازی شهرآورد در ساعت پایانی روز جمعه از مردم تقاضا داریم برای شادمانی تیم محبوب خود، محدودیت‌های تردد شبانه کرونایی را رعایت کنند.

او اضافه کرد: با توجه به تداوم این طرح، در روز جمعه نیز این ممنوعیت تردد، اعمال خواهد شد و هواداران دو تیم فوتبال محبوب کشور نیز با توجه به قرار گرفتن ساعت پایانی مسابقه در آغاز ساعت ممنوعیت تردد شبانه، توجه داشته باشند که با وسایل نقلیه در سطح شهر تردد نداشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: رانندگان متخلفی که ساعت منع تردد شبانه را رعایت نکنند، به میزان ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون خواهند شد.

او با تبریک عید سعید فطر اضافه کرد: بنا بر آنچه اطلاع رسانی شد، خروج وسایل نقلیه با پلاک‌های بومی و ورود وسایل نقلیه با پلاک‌های غیربومی به استان ممنوع بوده و وسایل نقلیه متخلفان در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی و زرد، ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.