متقاضیان ثبت‌نام در دوازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.nanoclub.ir در این المپیاد نام نویسی نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir نسبت به ثبت‌نام گروهی و یا انفرادی اقدام نمایند.

المپیاد دانش‌آموزی نانو در سه مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول، اواخر تیرماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی در قالب یک آزمون تستی، مرحله دوم، مرداد ماه امسال و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی و تشریحی و مرحله سوم نیز اواخر شهریور ماه ۱۴۰۰ در قالب یک اردوی علمی و عملی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


هزینه شرکت در المپیاد نانو برای ثبت‌نام انفرادی ۴۰۰ هزار ریال و برای ثبت‌نام گروهی ۳۰۰ هزار ریال است و دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم که تابعیت ایرانی دارند مجاز به شرکت در آزمون هستند.

نهاد‌های آموزش و پرورش، پژوهش‌سرا‌ها و ادارات شهرستان‌ها نیز می‌توانند از طریق سامانه باشگاه نانو برای ثبت نهاد ترویجی و ثبت نام گروهی دانش‌آموزان اقدام نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار