دبیر انجمن ورزشی نویسان کشور شعبه کرمانشاه گفت : نقشه راه کاملی برای فعالیت انجمن ورزشی نویسان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی در ابعاد مختلف طراحی و تدوین شده است .

کمیل نظری دبیر انجمن ورزشی نویسان کشور شعبه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در خصوص برنامه‌های این انجمن در سال ۱۴۰۰ گفت : نقشه راه کاملی برای فعالیت انجمن ورزشی نویسان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی در ابعاد مختلف طراحی و تدوین شده است و شناسایی و سامان دهی اعضای حقیقی خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی اصلی‌ترین محور این نقشه راه است.

او گفت : در اساسنامه انجمن ورزشی نویسان و خبرنگاران ورزشی کشور در بند شش یک تعریف از خبرنگاران ورزشی آماده است و با عنایت به این تعریف اولین برنامه انجمن ورزشی نویسان شعبه کرمانشاه دعوت از علاقمندان این حوزه برای عضویت در انجمن بوده و بر همین اساس اطلاعیه‌های متعددی در فضای رسانه‌های مجازی و مکتوب استان منتشر شده است.

نظری ادامه داد: در گام نخست حدود چهل نفر از خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان عزیز مدارک خود را جهت عضویت در انجمن ارائه داده اند و با بررسی‌های به عمل آماده و صحت سنجی صورت گرفته، مدارک بیش از ۸۰ درصد آن‌ها مورد تایید اعضای هیات مدیره انجمن قرار گرفته است و در آینده‌ای نزدیک جهت اخذ کارت‌های شناسایی به دفتر مرکزی انجمن ارسال خواهد شد.

دبیر انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه افزود: پس از شناسایی جامعه هدف در انجمن ورزشی نویسان، کمیته‌های مختلف انجمن در هیات مدیره تعریف و برنامه‌های هریک از این کمیته‌ها تا پایان سال تعریف شده است و به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

دبیر انجمن ورزشی نویسان کشور شعبه کرمانشاه ادامه داد: هدف اصلی انجمن پس از شناسایی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌های ورزشی، آموزش، هویت بخشی و ایجاد شخصیت مستقل به خبرنگاران ورزشی است و در این خصوص برنامه‌های خود را به اجرا خواهد گذاشت.

نظری ادامه داد: هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان که از خبرنگاران فعال و شناخته شده‌ای تشکیل شده است همگی هم قسم شده ایم که در راستایی تعالی و رشد جامعه خبرنگاران ورزشی برنامه ریزی و قدم برداریم و در این راستا از تمام بزرگان، پیشکسوتان، فعالان و صاحبان قلم درخواست همکاری داریم.

او در پاسخ به این سوال که اگر شخصی در مرحله قبل برای عضویت در انجمن اقدام نکرده باشد، چگونه می‌توان در این خصوص اقدام کند، گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در انجمن و هماهنگی‌های به عمل آمده با شعبه مرکزفرایند عضو گیری و یا تمدید عضویت افراد علاقمند هر شش ماه یکبار صورت خواهد گرفت و این عزیزان پیرو اطلاعیه‌های که در شهریور ماه منتشر خواهد شد می‌توانند برای عضویت در انجمن اقدام کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.