مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: عملیات کاتر زنی، زیرسازی و لکه گیری آسفالت معابر در این کلانشهر ادامه دارد.

فرزین حاتمی مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور بهبود شرایط آسفالتی معابر، عملیات ترمیم سطوح آسفالتی فرسوده به طریق استاندارد و با مراحل کاتر زنی، زیرسازی و سپس لکه گیری آسفالت در سطح ناحیه سه خدماتی در حال انجام است.

او با بیان اینکه آسفالت و لکه گیری معابر ادامه دارد، افزود: در زمینه تامین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان، ایمنی و ارتقای سطح کیفی مسیر‌های عبور و مرور خودروها، عملیات کاترزنی، لکه گیری و آسفالت در بلوار نفت ورودی بلوار گل یخی و‌ مسیر پایه سنگین، اطراف میدان آبنمای سنگی آغاجاری به اجرا درآمد.

حاتمی بیان داشت: رعایت استاندارد‌ها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می‌تواند تاثیر خوبی در وضعیت شهر داشته باشد و با توجه به وضعیت نامناسب قسمت‌هایی از آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های سطح منطقه، اجرای اصولی عملیات آسفالت و لکه گیری معابر بر اساس اولویت بندی با کمک حوزه فنی و عمرانی منطقه در حال انجام است.

مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز ادمه داد: علاوه براین اقدام، کار لکه گیری آسفالت و ترمیم چاله‌های معابر اصلی و فرعی نیز بطور روزانه و طبق آدرس‌های سامانه۱۳۷ و درخواست شهروندان توسط اکیپ آسفالت خدمات شهری منطقه در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
والا بیشتر شبیه ایجاد دست انداز و مانع ایجاد کردنه تا ترمیم آسفالت خیابانها...................