شرکت ملی حفاری جاده روستای العقدا را آسفالت کرد

رئیس امور مهندسی و طراحی راه و ساختمان شرکت ملی حفاری ایران گفت: عملیات آسفالت روستای العقدا در شهرستان کارون آسفالت شد.

احمد باورساد رئیس امور مهندسی و طراحی راه و ساختمان شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جاده روستای العقدا که از مسیر جاده کمربندی اهواز – آبادان منشعب و تا روستای العقدا امتداد دارد، ۵ کیلومتر و ۲۰۰ متر طول و دارای ۷ و نیم عرض است.

او با اشاره به اینکه این جاده پیش از این مسیر دسترسی به دستگاه حفاری ۸۹ فتح بوده که در حفاری یک حلقه چاه اکتشافی به کار گرفته شد و حسب درخواست اهالی زیر سازی و آسفالت جاده در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: طراحی، اجرای و اعتبار پروژه به مبلغ ۶۲ میلیارد ریال از سوی ملی حفاری و مدیریت اکتشاف تامین و از سوی پیمانکار بخش خصوصی در مدت ۳ ماه اجرا و آماده بهره داری شد.

باورساد با بیان اینکه در اجرای این پروژه ۷ پل برای عبور آب‌های ناشی از بارندگی‌های فصلی و ۵ پل برای نهر‌ها احداث و جاده خط کشی و نسبت به نصب علائم راهنمایی اقدام شد، افزود: بهره برداری از آین جاده دسترسی به چندین روستا در مسیر شهرستان شادگان و همچنین میادین نفتی از جمله میدان نفتی منصوری را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار