امام جمعه ساوه گفت: دشمن با مخالفت با حضور مردم در انتخابات قصد خدشه به امنیت ملی را دارد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: دشمنان با رصد فضای داخلی کشور و مخالفت با حضور مردم در انتخابات قصد خدشه به امنیت ملی ما را دارند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به راه اندازی کمپین‌های مخالفت با حضور مردم در انتخابات از سوی دشمنان و معاندین ملت افزود: ما در برابر این هجمه‌ها و تحریم‌های دنیای استکبار صف‌های ایمانی و انقلابی تشکیل دهیم.

او اضافه کرد: مردم ما نسبت به وضعیت موجود نارضایتی‌هایی دارند که برای تغییر این وضعیت می‌توانیم با حضور در پای صندوق‌های رای افراد شایسته‌ای انتخاب کنیم.

امام جمعه ساوه بیان کرد: وظیفه‌ی اسلامی، انقلابی و ملی ما شرکت در انتخابات است و اگر ناکارآمدی و اعتراضی وجود دارد باید با انتخاب درست، مسیر را مرتفع نماییم.

با تاکید بر حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خردادماه ادامه داد: حضور در انتخابات در تمام دنیا جزو حقوق شهروندی محسوب می‌شود و یک کار متمدنانه است و قهر با انتخابات برخلاف این اصل قلمداد می‌شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه انتخابات مظهر جمهوریت نظام است اظهار کرد: اداره‌ی امور کشور براساس اصل ششم قانون اساسی متکی بر آرا عمومی است و مشارکت پرشور در انتخابات یک وظیفه‌ی ملی محسوب می‌شود.

میرزایی فرماندار ساوه نیز گفت: اصلی‌ترین کار ما برگزاری یک انتخاباتی سالم، شفاف، دقیق و قانونمند است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از اصلی‌ترین اهداف و ضرورت‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

میرزایی افزود: در شهرستان ساوه ۹۸۰ نفر در انتخابات ششمین دوره‌ی شورا‌های اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کار برگزاری این مهم در بیش از ۱۸۰ شعبه اخذ رای انجام خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.