با تلاش تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی "عمار" پلیس سیستان و بلوچستان بیش از ۶۳ هزارلیتر مشتقات نفتی قاچاق از نوع حلال ۴۰۲ قبل از رسیدن به مقصد در محور "زاهدان–بم" توقیف شد.

سردار "احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان   در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: رزمندگان یگان تکاوری ۱۰۵ قرارگاه عمار، مستقر در ایست و بازرسی "شهید صدوقی" در محور "بم–زاهدان"، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون سوخت کش مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او  افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودروها، در بازرسی از آن‌ها مقدار ۶۳ هزار و ۸۵۰ لیتر مشتقات نفتی قاچاق و فاقد مجوز حمل از نوع حلال ۴۰۲ را کشف کردند.

با اشاره به اینکه مشتقات نفتی مذکور در صنعت پتروشیمی کاربرد دارد، خاطر نشان کرد: بنابر نظر کارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآوده‌های نفتی ارزش محموله نفتی کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار طاهری با اشاره به دستگیری ۳ فرد متخلف و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، سوخت و سرمایه‌های ملی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار