باشگاه سپاهان از افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس شکایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اتفاقات و حواشی بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس همچنان ادامه دارد. باشگاه سپاهان به علت اظهارات افشین پیروانی در یک برنامه تلویزیونی قصد دارد از او به مراجع قضایی شکایت کند.  

ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان ضمن تایید این مطلب گفت: با توجه به انتشار اکاذیب و تهمت‌های پیروانی به ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به طور حتم در مراجع قضایی از پیروانی شکایت می‌کنیم.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۰۷:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چیزیه که همه میدونن مراجع قضائی باید چوب تو آستین ساکت کنن
Netherlands
محمد اسماعیلی
۰۰:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام واقعا برام جای سوال داره کی کجا میخاد با این آقای پیروانی برخورد بشه سرپرستی که اصلا فرهنگ نداره سابقه کارای ضد اخلاقی داره سه سال محرومش کردن قالیچه کیروش رو قاپید چرا باید تو تیمی باشه که ادعا میکنن 20 میلیون طرفدار دارن آقای پیروانی مردم ایران شعور بسیار بالای دارن از فوتبال خواهشن خواهشن با شعور مردم بازی نکن و در ضمن اصفهان مهد تمدن فرهنگ هنر و اصالت ایرانه خواهشا مردم مهمان نواز اصفهان رو مورد انتقاد قرار نده یک روز با مشهدی ها دعوا دارید یک روز بامازندرانی ها یک روز با خوزستانی های عزیز یک روز با مردم با غیرت آذربایجان این بارم نوبت اصفهانی ها شده خدا بعدی رو به خیر کنه .راستی درباره این دو تا کلمه فکر کن فرهنگ شعور
آخرین اخبار