ممنوعیت تردد بین استانی و شهرستانی عید سعید فطر از عصر امروز در استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان، با اشاره به استقرار ماموران پلیس راه در جاده‌های استان برای رصد تردد خودرو‌ها گفت: با تصمیم ستاد کرونا در اصفهان در چند روز تعطیلات عید سعید فطر ورود خودرو‌های پلاک‌های غیربومی از دیگر استان‌ها از جمله استان‌های همجوار به استان اصفهان ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: اعمال محدودیت‌های تردد عید سعید فطر از ساعت ۱۴ روز سه شنبه امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ظهر ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه محدودیت تردد شبانه همچنان برقرار است گفت: تردد خودرو‌های بومی از شهرستان و یا شهری به شهر دیگر فارغ از رنگ بندی کرونایی در استان در این مدت ممنوع است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان افزود: بر این اساس جریمه تردد در شهر قرمز یک میلیون تومان و جریمه تردد در شهر زرد و نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.

سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: در چند روز تعطیلات عید سعید فطر به جز برای خودرو‌های ویژه خدماتی، نیروی امنیتی واورژانس هیچ گونه مجوز تردد صادر نمی‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
همیشه اکثر افراد در مراکز استان مشغول بکار هستند شهرهای اقماری با فاصله حداکثر 40 تا 50 کیلومتر تردد دارد فکری به حال این افراد بکنید نمیشه که با خودروهای عمومی تردد کرد