رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح ممنوعیت تردد شبانه تا کنون بیش از ۸۹ هزار خودرو اعمال قانون شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به موج چهارم بیماری کرونا و آغاز ممنوعیت تردد شبانه از ۱۸ فروردین‌ماه، گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح اجرا می‌شود که از ابتدای طرح تا کنون بیش از ۸۹ هزار خودرو اعمال قانون شدند.

او در خصوص اعمال قانون بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ خودرو با پلاک‌های غیربومی در استان اصفهان، گفت: باتوجه به ممنوعیت ورود افراد با پلاک‌های غیر بومی به استان اصفهان، تا کنون بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ خودرو با پلاک‌های غیربومی در شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز اعمال قانون شدند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان در رابطه با مساعدت پلیس راهور نسبت به تردد‌های ضروری، خاطر نشان کرد: کسانیکه تردد‌های ضروری دارند همانند کادر درمان، اگر هم اعمال قانون شوند پس از خارج‌شدن از وضعیت قرمز با ارائه مدارک خود به پلیس راهور مراجعه کنند تا جریمه‌های آن‌ها حذف شود؛ اما در حال حاضر که با وضعیت قرمز مواجه هستیم، اعتراضات پذیرفته نمی‌شود.

او درباره لغو ۱۰ روزه طرح زوج و فرد از اول اردیبهشت ماه، بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا در استان اصفهان، طرح زوج و فرد، ۱۰ روز اول اردیبهشت‌ماه غیر فعال هست که در صورت تأیید ستاد استانی کرونا امکان تمدید آن وجود دارد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.